Srpen 2011

I Wish it Was *Just a Dream* AMV [loosecontroi]

27. srpna 2011 v 12:31 | Konan-chan^^ |  OP- Videa
Krásné^^ T.T doporučuju zhlédnout x) já sama si to pořád pouštím^^

Sobota 20.8. 2011 - Konečně doma xD

20. srpna 2011 v 16:59 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Ahoja lidi^^ tak je tu poslední zápis xD přes dopoledne jsme ještě balily a čekali na rodiče a potom jsme se rozjeli domů cesta nám trvala 3h. ale ušlo to i když dnešní cesty byli docela zacpané -.- ale jsem doma už mám vybaleno a chystám se jít mrknout na nějaké anime xD pak mě čeká sprcha a večerní zábava na icq s Tami^^ xD jdu se pokusit ještě chytnout svoji Vini^^ xDD takže zápis je u konce a další článek nevím kdy se tu zjeví xD tak děkuju všem kteří si tu chodili číst a hodili tu koment^^ sayonara...

Ps: Zatraceně to mi připomíná že bych měla jít omrknout svoje SB xD nebojte mrknu k vám^^

Pátek 19.8. 2011 - Opět hotelskej relax xD

19. srpna 2011 v 22:42 | Konan-chan x) |  Konan's Diary

Ahoja lidi xD tak je tu předposlední zápis z téhle dovolené kterou jsem si vážně užila xD dneska jsem opět ležela na pokoji nebylo mi moc dobře ale žiju xD užívám si hořkej čaj a suché pečivo xD zatímco ostatní byli na prohlídce jeskyně Slobody xD hmmm co napsat nějak mě na dnešek nic nenapadá to až tak nevadí i když uvažuju jak zdělím svým rodičům že jsem byla v nemocnici a oni o tom neví xD nemělo cenu je stresovat stejnak by mi nepomohly xD teď jsem si zpomněla že jsem dneska už trochu balila páč se zítra vracím domů jupí xDDD heh už mi docela chybí pokec s moji sestři Vini a Tami x) xD no nic zakončuju tenhle zápis už nevím co psát xD sayonara...

vaše Konan-chan x)

Čtvrtek 18.8. 2011 - Ehm...stále žiji xD

18. srpna 2011 v 23:07 | Konan-chan x) |  Konan's Diary

Ahoja lidi xD tak další zápis je tu xD dneska jsme byli na hoře Chopok výhled tam byl krásnej a cestu na něho byla relax první jsme dojeli k lanovce a od lanovky jsme se už vezli ještě k další lanovce která byla pro dvojice xD a na horu už jsme se vyškrábaly bez velkých problémů xD. Po výletě jsme šli na bazén kde byli i sauny a potkaly jsme tam několik ptáků xD jistě víte co myslím byl to pro nás velkej šok i pro sestřénku xD málem jsem buchla smíchy když jsem to uviděla ten chlápek vypadal jak chlupatý orangutan xDDD a ten jeho párek No comment xD ztručně řečeno sauna je jak Nuda pláž xDD mám pocit že za celý život jsem neviděla tolik párků jak tady xDD stím souhlasí i sestřénka xD no nic ukončuju tenhle zvrhlej zápisek xD doufám že jste se pobavili xD a nebojte zatím žiju xD tak zítra bude nejspíš další zápis tak sayonara xDD

15.8. - 17.8. 2011 - Zápisky xD

17. srpna 2011 v 13:23 | Konan-chan x) |  Konan's Diary

Ahoja lidi x) takže tu je krátký zápisky ze dnů kdy jsem nenapsala xD z důvodu že jsem málem natáhla bačkory xDD

Pondělí 15.8. 2011 - Tento den jsme podnikli krátkou procházku páč jsme byli tuzí z té minulé xD tento den byla pohoda pak bazén a relax. ZzzzzzzzzZ....

Úterý 16.8. 2011 - No dnešní den byl docela v pohodě byli jsme v Ledové jeskyni a bylo to tam pěkné hlavně ty zamrzlé jakoby vodopády x) pak tam byl strom života i útvar Batmen xDD ale k večeru to bylo v háji -.-" ze snídaně mi nesedla jedna pitomá houba a zvracela jsem a lítala na hajzl do dvou rána T.T nakonec mě odvezli do nemocnice kde mě dali do pořádku měla jsem několik infuzí brali mi krev na testy atd...

Středa 17.8. 2011 - Ráno v 5h. mě dovezli zpátky do Hotelu Chopok kde jsem pak zalezla do hajan a chrápala až do 9h. bábča, brácha, bratránek a sestřénka šli na výšlap a já sama zůstala v hotelu zrovna sedím v křesle a uvažuju kdy se vrátí a co budu kutit xDD hlavně je docela debilní že na také problémy mám štěstí vždycki já ale jsem ráda že už jsem docela v pohodě hmm tak se loučím stejnak tento den prožiju v hotelu tak se jdu mrknout na nějaký díl Fairy Tail x3 tak snad zítra bude další zápis sayonara xD

Neděle 14.8. 2011 - Zabijácký kopec xDDD

14. srpna 2011 v 21:58 | Konan-chan x) |  Konan's Diary

Ahoja lidi x) tak píšu vám další zápis z dovolené nu co říct mám pocit že mi odpadly nohy a jsem docela utahaná no napíšu to ztručně xD ráno jsme vztávali jak zombíci no někteří třeba já xD dolezly jsme na snídani a vybírali si na co jsme měli chuť xD po snídani jsme se vydali na unavující výpravu na Pěknou vyhlídku sice byla pěkná ale než jsme tam dolezli pěkně jsem se zapotila xD potom mě tam okusovaly motýlci byli tak rozkošní a nakonec jsme zadkama při sedu klouzali po trávě xDD potom jsme se vraceli stejnou cestou do hotelu. Na pokoji jsme se převlekli na večeři a dnešní večeře byla dobrá a byli jsme všichni spokojení x) po véči jsem se vydaly relaxovat do bazénu, výřivki a sauny bylo to úžasné po takovém výletu xD a teď se umytá a v pyžamu válím na posteli a půjdu asi chrápat tedy ještě napíšu e-mail rodičům xD tak mějte se pěkně sayonara x)

vaše Konan-chan x)

Sobota 13,8. 2011 - Diskriminace s večeří xDD

13. srpna 2011 v 22:11 | Konan-chan x) |  Konan's Diary

Ahoja lidi x) nu tak se nám povedlo připojit na net a tak vám tu píšu svůj první dojem z Demanovské doliny z hotelu Chopok čtyř hvězdičkového hotelu xD máme luxusní pokoj a co se dá říct o bazénu je skvělý je tam výřivka i sauna využila jsem všechny tyhle luxusy a je mi skvěle xD. Jeli jsme z ČR do Demanovské doliny 3h. takže to bylo dobré když jsme dojeli trochu pršelo a měla jsem menší problémy s bolestí hlavy i zubů a pak i žaludku xDDD ale teď už jsem v pohodě na tohle mám věčinou štěstí já chjo -.- xD hmm řeknu vám takovou večeři jsem dlouho nezažila porce byli malé ale dobré ale na zasycení to chtělo trochu víc ale co se dá dělat zacpala jsem se pak dezertem xD málem mě sejmul číšník ale dopadlo to dobře xDDD dokonce se usmál xDD. Teď začalo docela silně lít no snad zítra nebude moc pršet xD vím krátkej zápis ale nevím co ještě napsat vlastně musím napsat e-mail milým rodičům jak žijem xD tak se mějte pěkně zítra možná bude další zápis xDD

vaše Konan-chan xDD

12.8. 2011 - Tak a opět jedu na týdenní výlet od 13.8. - 20.8. na Slovensko xD

12. srpna 2011 v 23:22 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary
Ahoja lidi^^ takže opět jedu na výlet což znamená že budu opět psát zápisy xDD takže buď se jich dočkáte po dovelené nebo při dovolené páč sestřénka bere noťas tak pokud se připojíme na net tak každej večer by tu jeden mohl být xDD zatím nic neprozadím kam přesně jedem ale už se docela těším snad i tuhle dovolenou přežiju^^ xDD tak se tu mějtě pěkně^^ sayonara...

vaše Konan-chan^^

Gajeel Plays The Guitar Fairy Tail Guild Brawl English Sub [Fairy Tail]

10. srpna 2011 v 18:52 | Konan-chan^^ |  FT - Videa
Ahoja lidi^^ tak tu strkám další scénu z Fairy Tail moji milovanou xDDD

Fairy Tail OVA - Einfach LOL

3. srpna 2011 v 22:08 | Konan-chan^^ |  FT - Videa
Ahoja lidi^^ strkám tu video z anime Fairy Tail je to scéna u které vždy buchnu smíchy xDDD