Červenec 2012

Just begining

20. července 2012 v 22:52 | Konan-chan^^ |  OP- Videa
Nice video^^
jen se nelekněte úplně na konci xDD
já málem chytla infarkt xD

7.7. 2012 - Poslední úsměv Chorvatského sluníčka^^

20. července 2012 v 22:47 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Tak poslední zápis je tu xD

7.7. 2012 Sobota
Ráno jsme museli dřív stávat páč jsme se museli vypakovat z apartmánu takže jsme se docela zapotili u kufrů a dobalování. Když bylo vše hotovo zašli jsme na snídani a po snídani jsme šli hned na pláž užít si posledního pohoupání na moři. Vše bylo v pohodě užívali jsme si moře páč taťka chtěl odjet až k večeru ale nakonec jsme to přesunuli kolem 17h. den utíkal fakt rychle na jídlo jsme si koupili pizza sandwich a pak ještě zmrzku :3. Řeknu vám dlouho jsem nezažila tak zabijáckou ledovou sprchu matku to málem sejmulo a já se pořádně osprchovala od soli xDD museli jsme se umýt před odjezdem páč nás čekala několika hodinová jízda byla naštěstí kratší ale i tak jsem byla mrtvá...Po sprše jsme vyrazili k autu naházeli poslední věci do kufru a vyjeli cesta docela utíkala a já koukala na krásný západ slunce. Cesta byla docela o nervy taťka už tak dobře přes noc nevidí takže já prožila pár mikrospánku páč jsem chlampala energetický nápoj vůli taťky abych na něho dohlížela že neusíná zatímco brácha a mamka vytuhli jak já jim záviděla xDDD měli jsme pár pauz ale domů jsme dojeli kolem šesté ráno tak jsme se okamžitě vybalili a taťka pak usnul na gauči a brácha odpočíval na kompu a já si dala sprchu a zalezla do pokojíku a spinkala :3

Tak a je konec snad příští rok opět někam pojedu xDD

6.7. 2012 - Tak už se balíme x)

20. července 2012 v 22:39 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Ahoja lidi^^ tak je tu předposlední zápis tak si ho užíjte xD

6.7. 2012 Pátek
Tak jsem nakonec na tom balkonu nespala nedokázala jsem usnout páč pod našim balkonem byli závody čtyřkolek a to dělalo pořádný randál a celá moje rodina chrápala jak zabitá nepochopím xD. Ráno se mi nechtělo vůbec stávat ale nakonec jsem udělala ranní rutinu a zašla si na snídani která proběhla chutně xDD Potom u moře to bylo super vlny pořádné a větřík taky takže jsme se mamčou houpali a plavali. Když jsme vylezli plácli jsme sebou na podušky ale byla nám zima tak jsme se přešli vyvalovat na slunko. Konečně jsem si trochu opálila břicho zítra to dodělám xDDD. Hráli jsme karty s bráchou a užívali si předposledního dne u moře a taky se mi povedlo trochu zhubnout jsem na to hrdá x). Jinak nám taťka koupil Tortillu fakt dobrota a zítra se těším na zmrzku páč dneska jsme ji vynechali xD. Teď zrovna sedím na balkonu už zbalená a zrovna mě začal prudit bráška že si chce zahrát hru chjo proč Já?? Mno nic končím tak dobrou noc xDDD

Eisblume - Leben Ist Schön

18. července 2012 v 0:24 | Konan-chan^^ |  Music
Potulovala jsem se u svého SB Vini^^ a našla tam tak chytlavou písničku xDD prostě sem ji tu musela hodit x) xD

5.7. 2012 - Pohoupání moře x)

17. července 2012 v 23:44 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

A ten sedmý zápis je tu též xD

5.7. 2012 Čtvrtek
Dnešek byl o něco lepší náladu jsem měla docela v pohodě jen brácha mi ji ráno zkazil hádkou hned po snídani ta jeho puberta mu vlezla na mozek doufám že to sním přežiju. I když už pomalu nastává den odjezdu ještě pátek a v sobotu k večeru odjíždíme takže zítra už budu balit. No vrátím se k dnešku dneska jsem dost plavala s mamčou v moři a když jsem byla na souši dávala si bacha na hmyz ten kousanec na břichu už je lepší ale není na něj pěkný pohled. Opět jsme hlad zahnali pizza bagetou a nakonec jsme si dali i zmrzku. Jinak se přes den nestalo nic zajmavého jen vlny v moři byli fajn houpala jsem se na nich jak lachtan xDD no nic balím to nemám co říct takže dobrou noc spím dneska na balkonu to horko je na zabití xD

Pokračování příště...

4.7. 2012 - Agresivní hmyz -_-"

17. července 2012 v 23:28 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Ahoja lidi^^, tak šestý zápis je tu x)

4.7. 2012 Středa
Dneska byl teda den napůl na prd. Zrovna sedím na balkoně pot ze mě teče a totálně seru na to že mě okoušou ti zasraní komáři je 23:01h. docela pozdě ráda bych možná i spala ale nejde mi to brácha má štěstí že vytuhl tak náhle. Popravdě dneska jsem byla i docela podrážděná zjistila jsem že jsem ohryzaná na nohách a ktomu na mě spadl nějaký jedovatý hajzl a hryzl mě do břicha takže to mám trochu oteklé. Takže jsem celá zvědavá co na mě spadne zítra xDD i když nebyl to tak špatný den hráli jsme na pláži karty, koupali se a taky jsem si půjčila člun od bráchy a s mamkou sním zařádila na vlnách. Taťka měl dneska narozky 41 je to dobrý věk a tak jsme to oslavili bagetou ala pizza ale byla fakt dobrá :3 co říct na dnešek se mi zdál pěkný sen o číšnikovi a myslím na něho^^. Docela mě štve že jsem tu nenarazila na suvenýri ty jsou jedině nejspíš dál ve městě ale tam bohužel nedorazím přes den je tak šílené horko že na to nemám T.T takže nejspíš nic nedovezu je mi to líto a stejnak nám docela docházejí peníze takže je to v kelu...Uvidím třeba se na mě usměje štěstí a něco dovezu. Jinak konečně jsem v moři viděla pěknější rybky než ty mořské hovna které pořád leží na dně moři xDD no končím asi se půjdu přesunout do pokoje ať je ve mě ještě aspoň kapka krve než mě ty svině vysajou xDDD tak dobrou noc.

Memories^^

15. července 2012 v 23:57 | Konan-chan^^ |  OP - Picty
Krásný x)

3.7. 2012 - Smolař to jsem Já xDD

15. července 2012 v 23:21 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

A pátý zápis je taky k mání xD užíjte si ho xDDD

3.7. 2012 Úterý
Dnešní den začínal poměrmě dobře obudila jsem ze spánku už v 07:00h. ale to jsem si řekla že se ještě prospím a tak se probudila až v 07:50h. dlouho jsem se už nepovalovala a vstala páč mi bylo horko opláchla jsem se a nakonec upravila oblekla se na snídani. Musím říct taky že jsem si konečně zvykla na horké klíma a už je mi fajn. Snídaně byla dobrá jen ti lidi jsou jak hejno krys které se jen pořád předbíhá no prostě češi xDDD. Achjo neustále mě ale prudí brácha pořád si chce hrát k*rva nejsem lakomec ale vůli něho se nemůžu podívat ani na to One Piece co mi půjčila Tami nebo alespoň dohrát tu hru...Pořád jen rejpe chápu ho nudí se ale mohl by mi dát svátek...To jsem odbočila no u moře jsem užívala vlny s mámou a taťka bráchovi koupil nafukovací člun a tak si pádloval. Jenže potom na pláži se děsně zvedl vítr a každej bordel nám sfukl do ksichtu prostě úžasné. Potom jsem k tomu snědla čtyři dny starej řízek který byl ještě dobrý a schovaný ve speciálně chladící tašce ale udělal v mých střevách tornádo málem jsem se posrala v moři a pak na záchodě zažívala úlevu...Teď zrovna sedím umytá na balkoně a nebudu mít večeři takže mám pár minut klid od svého milovaného brášky...Vím jsem trochu podrážděná ale do zítřka se to snad spraví. Jo a málem jsem zapomněla pořídila jsem si na pravou lopatku tetování draka (Hennou) je krásný :3. Jinak končím tak dobrou noc jdu vybírat film pro rodinu xD

2.7. 2012 - Spánek je zdravý xD

15. července 2012 v 23:07 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Ahoja lidi^^, čtvrtý zápis je tu^^ tak přeju pěkné počteníčko xD

2.7. 2012 Pondělí
Dnešní den byl teda fakt u mě uspaný. Ráno jsem se opět probudila trocha spocená a připravila se na snídani. Snídaně to je švédský stůl (máme na výběr) tak jsme se opět dobře nadlábli a pak se odplazili do pokojů se nachystat na pláž. S mamčou jsme pak vlezli do moře bylo trochu chladnější než včera ale jak jsme se osmělili hned jsme si to užívali. I když jsem myšlenkama u číšníka fakt se mi stýská :3 i po kámoškách xD kruci nejhorší je že ať se dívám kde chci nenarazila jsem tu na suvenýri xDD fakt nevím co dovezu xDD. Trochu jsem odbočila a tak se vracím na správnou kolej. U moře ale dneškem taky pořádně pofukovalo bylo to příjemné a tak jsem po plavbě v moři vytuhla předtím jsem si ještě všimla že mamka mě pozorovala. Po dvou hodinách spánku jsem se probrala plná energie a mrkla na mámu která mi zdělila že než jsem usnula tak jsem prý měla zapadlé oči snad až v mozku a šli mi vidět totálně oční obloučky u lebky xDDDD Tvl nechtěla bych se vidět...Pak jsme opět řádili v moři a po dvou hodinách v moři jsme se vrátili na pláž a já opět usnula a spala a spala. Když jsem se probrala otec a brácha byli fuč. Vrátili jsme se na pokoje a připravovali se k večeri a pro moji radost jsem se trochu opálila to víte moje pokožka se opaluje trochu dýl. Večeře byla dobrá a teďkom sedím na balkonu a můj brácha si chce hrát kostičky tak tedy končím zápis opět se mi chce spát. Dobrou noc...

Gol D. Roger - The King

13. července 2012 v 18:34 | Konan-chan^^ |  OP- Videa
Kdo sleduje One Piece bude vědět...Gol D. Roger mám toho piráta ráda^^
byl to skvělý král pirátu xDD

1.7. 2012 - Pohlazení moře^^

13. července 2012 v 18:31 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Tak jo dávám tu i třetí zápis včera jsem se na to vykašlala xDDD přeju pěkné čtení xD

1.7. 2012 Neděle
Dnešní den načnu tak že jsem úplně spokojená sedím na balkoně u stolku s noťasem a chladím se příjemně nočním vánkem. Ráno jsme po snídani (máme to s polopenzí) jsme šli rovnou k moři sice jsme před tím vypotili opět litr potu páč máti chystala a chystala... Nešli jsme rovnou na pláž je kamenitá a tak jsme se vyvalili pod stromy do stínu. Pak jsme vlezli do moře no na poprvé mi připadalo dost chladné ale po chvíli jsem se dostala do svého živlu a užívala si vody která mi dělala na tělo dobře. Celé dopoledne a odpoledne jsme strávili u moře vyvalovali jsme se ve stínku, plavali, potírali se krémem a pak tam i papali svoje domácí řízky. Koupili jsme si i zmrzky fakt dobrota a v tom horku jsem byla z toho v nebi. K večeru jsme si i pučili šlapadlo a řádili jsme dál od pláže. Dokonce na chvíli mamča chtěla jet na vedlejší ostrov ale jakmile jsme uviděli jak se tam o skály rozbíjí vlny okamžitě jsme to zamítli a plavili se nazpátek. Když jsme byli poblíž bojek tak jsem se sklouzla ze skluzavky a brácha s tatou mi o kus ujeli (šmejdíci xD) a tak jsme tam řádili. Pak jsme šlapadlo dvojku vrátili a odebrali se zpátky do svého apartmánu kde jsme si dali sprchu a převlekli se upravili a šli na véču na které jsme měli hranolky a řízek + nějaká obloha. Toť je asi vše jdu se bráchou koukat na Hellboye (můj oblíbený ďábel^^) a pak se snad konečně dostanu ke hře DAO: Awakening xDD Dobrou noc...

30.6. 2012 - Zdeeeechnu xDD

13. července 2012 v 18:11 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Ahoja lidi^^, tak druhý zápis je tu xDD přeji pěkné počteníčko xD x)

30.6. 2012 Sobota
Popravdě spala jsem asi možná tak hodinu a půl pak jsem vztala naházela na sebe oblečení a dodělala pár zbytků. Rozloučila jsem se svými zvířecími kámoši co hlídají bedlivě dům. A s rodinkou vyrazili autem na 13 hodin cesty (kdybych to věděla vzala bych si prášky na spaní). Jízda ještě po tmě byla skvělá v uších jsem měla sluchátka a poslouchala různé písničky a zasněně čučela z okna a myslela na číšnika a kamarádky. Těšila jsem se k moři a cesta utíkala docela svižně z ČR jsme přejeli do Rakouska na dálnici pak jsme se vyhnuli Slovenské dálnici. Páč se nám nechtěla kupovat známka za pár tučných stovek. Popravdě když začalo být pěkně horko asi jsem i kus cesty prospala vlastně jsem takové chvilkové spánky po cestě takže si celou cestu na zpaměť nepamatuji. Ale popravdě pak to začalo být horší a horší slunko pálilo do našeho zeleného miláčka fiatka a my vevnitř se pekli. A k tomu ta kolona kde jsem se dobře zasekli měla jsem pocit že se vařím ve vlastní šťávě a můj tatínek se stal komikem který nádaval ale tak drsně že jsme se prochlamali celou kolonu ve které jsme byli zaseklí hodinu něco.
Měli jsme i pár pauz a u jedné jsme si dali skvělý nanuk který nás nabil na poslední kousek cesty. Byli jsme ale už i tak jak zombíci a když jsme konečně dojeli do konečné destinace Chorvatsko - Vodice. Ubytovali jsme se a pak už si dali sprchu něco vybalili a spali. Zašli jsme na véču a já si teď zvykám na klima a docela se pořád potím už mě to sere. Wifi tu není ale to mě nesere alespoň se pokusím po večerech dohrát DAO: Awakening a s bráchou skouknem nějaké filmy. xD

29.6. 2012 - (Ne)Výjezd xD

11. července 2012 v 23:38 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Takže strkám tu první zápisek z dovolené takže berte v potaz že už uběhl od toho nějaký čas xDDD heh jak si ho teď čtu dost se zmiňuju o číšnikovi^^

29.6. 2012 Pátek
Tak první zápis je tu co říct tento den zhrnu asi tak že ráno jsem si ještě zašla pro vysvědčení ufff...prolezla jsem a zbavila se několika imbecilů xDD. S kámoškou jsem ještě po vysvěčku na chvíli zašla k řece a pokecali jsme a ještě se ji podařilo mě přesvědčit ať jdu na Sweetsen fest...Vlastně bylo i několik důvodu tam jít za prvé tam byl číšník^^ a za druhé co bych pro kámošku neudělala. Mimoto stejnak do Chorvatska pojedu až ve 02:37h. nebylo kam spěchat.
Přes odpoledne jsem se ještě dobalila a připravila si oblečení na odjezd a pak s mamčou čučela na Pomádu njn mladý John Travolta mám ten film ráda a relaxovala u toho. Později jsem se připravila dala si ještě sprchu, upravila se a šla na bus...
S kámoškou jsme čekali ještě na dvě opozdilce a vydali se na akci...Co říct moc jsem se tam nebavila zrovna řekla bych že to byla sračka...ten týpek na podiu jen přiblbě rapoval a kvákal hovadiny. Moc jsem to nevnímala a spíš hledala očkama číšníka....Po nějaké době kdy se mi povedlo kámošku dostat z lavičky měla za sebou i pár pivek. Se mi ho konečně povedlo najít ale ouha on si to šel zrovna do skupinky svých přátel a já jen tak mimochodem jsem měla docela trému ho jít alespoň pozdravit. Ale kámoška mě k tomu dokopala a schválně jsme tedy šli kolem něj a já ho šťouchla do ramene a pozdravila ho s úsměvem na rtech no ten jeho krásnej úsměv na ten fakt nezapomenu^^ (prosím berte mě s rezervou)...
Později pro mě přijela mamča a omámenou úsměvem mě odvezla na pohotovost dělám si srandu frčeli jsme domů se trochu vyspat na cestu...

Bardic The little farewell song

11. července 2012 v 23:25 | Konan-chan^^ |  Music
Moc pěkná písnička tahle dneska hrála v mé oblíbené čajovně^^ nemůžu se ji nabažit xD přeji pěkný poslech x)

11.7. - New Desing - Fire Fist Ace

11. července 2012 v 23:19 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary
Ahoja lidi^^, tak je tu konečně nový kabát blogu a trůni na ní můj milovaný Portgas D. Ace ano vrátila jsem se k němu a jsem totálně spokojená pict se mi moc líbil a já toho využila^^ netrvalo to dlouho bylo to jednoduché jen jsem se trocha rozčilovala s tím nastavením xDDD jinak včerejšek měla jsem mírnou depku nebo spíše jsem toužila vidět svůj objekt zájmu xDDD a dneska jsem tam se svoji kámojdou Tami^^ byla v čajce skvěle jsem si pokecala a možná sním zítra půjdu na procházku^^ konec řečí xDDD

Moje hodnocení x)
Název: Fire fist Ace
Spokojenost: 100%
Od: 11.7. 2012
Do: Uvidíme^^

No kdyby něco napište x) doufám že se vám líbí tak jako mně^^ xD

10.7. - Jsem doma x)

10. července 2012 v 21:04 | Konan-chan^^ |  Konan's Diary

Ahoja lidi^^ omlouvám se že jsem se neozvala dřív ale nějak se mi nic nechce i ktomu to článku jsem se dokopala páč přece jenom bych se měla ozvat xD co říct ani nemám co jsem po dovolené trochu ještě mimo i když už jsem od neděle doma. Jo prostě se musím zas nazpátek aklimatizovat do našeho klimatu. Dneska jsem uklízela svůj milovaný pokoj heh hrůza přísáhám si že až tak zaneřáděný ho už nikdy nebudu mít ironie je že stejnak budu vždy se mi nahromadí nějaké věci a já si to dávám do šuplíku a pak se v tom topím. Jinak zápisky mám jen je tu dát ale na ty si ještě asi chvíli počkáte. Končím nemám co říct tak se zatím mějte x)